Anti-Pesten

wie gelooft nu dat fulltime studie leven beter is
Gepost door : Stitch met ip: 91.121.101.*
Op: 22/01/2018 02:36
Wie gelooft het nu dat de afwezigheid van Hans sinds 31/12-2017 in de middag
op slechts enkele dagen per maand na aanhoudend blijft.
Of is zijn tot 2e hobby uitgeroepen zelf scholing en zelfstudie
om zijn fauna kennis op te voeren ontaard in een leer verslaving en is zijn
gekte gewoon ergens anders naar toe geschoven.
Wie gelooft het nu dat Hans met zijn afwezigheid een betere leven leeft.





quote
selbstfaunaschulebeobachten.wordpress.com .
Gepost door : databank zelf scholing met ip: 178.21.113.*
Op: 21/01/2018 20:27
https://selbstfaunaschulebeobachten.wordpress.com


selbstfaunaschulebeobachten.wordpress.com
Gepost door :
Op: 21/01/2018 19:45

Openbare registratie data bank Zelf Studie en Scholing over Fauna tbv educatie doeleinden.

gaat naar https://selbstfaunaschulebeobachten.wordpress.com


kom er later op terug maar hier staan t bv educatie voor wat men zo al zou kunnen leren op
fauna gebied mijn activ`trak bestanden met wat ik online en offline achter de laptop leer

alleen wat ik in boek vormen leer geregistreerd activ trak niet .

Hier zie je alleen de bestanden met de tijd dat ik met zelfstudie bezig ben en wat ik
buiten de zelf studie en scholing tijden doe geregistreerd die ook maar dat staat hier niet'
vermeld


Later meer uitleg . http://26003.freegoodies.nl

groeten






Ik vind dit verplaatsen gezien het freegoodies verleden met name
VOOR 31-12-2017 om15 uur een andere locatie op het internet voor
zulke zaken als dit veel verstandiger. want hiermee komt het contact
met het hoofdbordje toch vaker dan 1 x per week en en voor ik het van te voren weet komt de freegoodies intensiteit weer op het oude niveau van
voor 31-12-2017 15 uur toen het officieel als 2e hobby is uitgeroepen
het

selbs schule fauna boabacten

Om te voorkomen dat de intensiteit op het oude nivo van voor 31-12-2018
verkas ik naar wordpress hiervoor .
Want dat plezier ga ik Karel en Boris/gerard en Marianne /lotus/tutje
NIET GUNNEN. Het dreigde dit weekeind even naar het oude nivo van voor
31-12-2017 op te gaan en daar heb ik nu optijd even kunnen voorkomen
dat dit gaat doorzetten. Jammer voor jullie drie .
Maar ik zit op wordpress goed

Dat is mijn beslissing nen daar moet je het mee doen.

Nou is een data bank voor educatieve doelen omtrent zelf scholing en
zelf studie gewoon normaal freegoodies gebruik alsmede een bord over
fauna maar ook voor fauna is een wordpress en voor de school roleplay
aspecten is ook een word press.

De goed willende kunnen altijd naar word press en berichten gaan
in voor moderatie en ik ga dat zelfs uitschakelen dus niemand kan mij bereiken

Gewoon zelf scholing en studie en roleplay aspect het enige ageplay
dat nog leeft bij mij (op de teddyberen na dan , ,maar 1 op de 5 volwassen slaapt met een teddybeer en dat zijn verder NIET ageplayers )


https://selbstfaunaschulebeobachten.wordpress.com educatieve data bank


https://schoolrollenspel.wordpress.com de roleplay (ageplay aspecten)

https://faunainventarisatie.wordpress.com/ fauna zaken in het veld


viele groeten

tot de volgende herreizenis over rond de maand wisseling een deze dagen
]






Het enige wat ik kan verklaren is dat zelfstudie en zelfscholing gericht op fauna veldwerk van maart t/m oktober wat hij samen met zijn partner combineert met de school roleplay daarmee is school roleplay wel de enige variant van ageplay die te combineren is met fauna.
want voor de rest schijnt ageplay en fauna profensionalisme elkaar nog al tegen te werken. Behalve met teddyberen op bed want slapen moet die toch elke avond om 22 uur van zijn ageplay moeder of gewone mommy dominante of school juffrouw.

Dat hierdoor de hele school roleplay wat als ageplay onderdeel zijn ontstaansgeschiedenis kreeg later uitgroeide tot een zelfstandige element en nu de school roleplay vrijwel de enige ageplay variant is die nog bestaat bij hem.
Dat er een zelfstudie en zelfscholing als 2e hobby uit voortgroeit is gezien de uitbreiding van meer fauna groepen plus dat zelfstudie en zelfscholing met schoolroleplay het enige is waar een stukje ageplay en fauna wel samen gecobineerd kan worden.
Als er een element is waar ageplay en fauna nog wel samen kunnen krijg je dat ze elkaar aansterken .

Zelf scholing en Zelf studie met fauna gerichte lesvakken en met school roleplay daar heb je het volgende AGEPLAY VARIANT en middels SCHOLING EN STUDIE met FAUNA bezig = het enige waar 2 van zijn eigenaardigheden heel goed samen kunnen
en tja dan is de uitroep als 2e hobby op 31-12-2017 om 15 uur eindelijk eens officieel uitgeroepen en dan is het ook wel verklaarbaar deze nieuwe ojntwikkeling op freegoodies waar dike naar eigen zeggen nog maar enkele dagen in de maand langds komnt op school vrije dagen. Want 3 dagen dat die een keer freegoodies lang gaat in een hele kalender maand stelt niks meer voor.
Dus het klopt wel dat dat de gekte elders heen geschoven is.
Hans werd zo binnen de kortste keren een studie en leer aholisme en dat is de onbedwingbare neiging om veel te leren en studeren en, als die niet met leren en studeren, bezig dan nog wel veel aan het leren en studeren te denken. Hans in kwestie hoeft niet perse problemen te hebben met zijn of haar leer en studie verslaving, maar diens omgeving heeft dat vaak wel en de laatste vormen van sociale contact en onder de mensen zijn is hier op freegoodies ook met ruim 90 % terug gelopen sinds 31-12-2017 .
Maar wat een 2e hobby is geworden en werd uitgeroepen is niks meer dan een ordinaire dwangmatig-compulsief karakter want hans kan niet anders, dan zich met zulke dingen bezighouden.
Dan de vraagstelling van Ed Eigenheimer wie geloofd deze nieuwe ontwikkeling nou ?
Dan is het antwoord : IKKE , want als zijn dwangmatig-compulsief karakter elders uitgeleeefd kan worden zoals met zelf studie en zelf scholing zoals ik omschreef is hij de eerste die hier weg is of slecht 2 a 3 keer per maand langs komt. Daarbij verschuilt Hans zich natuurlijk achter de ligitimiteit van het feit dat met zijn zelfstudie en schoolroleplay t.b.v. de fauna en veldwerk natuurlijk veel legitiemer is dan hier kampfen op freegoodies,nl
Dus de laatste zin van Ed eigenheimer geloof ik ook voor geen ruk en dat is dat hans nu met zijn significante afwezigheid en nieuwe ontwikkeling een betere leven leeft.



Laat Hans een Karoshi krijgen van al het leren en studeren !!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |