Anti-Pesten

vuile jood je bent zeker vergeten van AUSWITZ
Gepost door : met ip: 188.165.199*
Op: 31/10/2016 00:59
zelf een jood die zeker is vergeten van het bestaan van Auswitz en rustig in Duitsland gaat wonen.

-----------------------------------------

fragment uit andere topic

mijn mommy is toevallig afgestudeerd PABO met bevoegdheid zelf om in het speciaal basis onderwijs te werken . mischien word dit weer toekomst als ze voor een deel uit de wao/ wia weet te klimmen . Ook ik heb kans om vanaf maart 2017 uit de wajong te komen omdat ik mij kennis eigen gemaakt heb waar geen mensen voor te krijgen zijn en wel belangrijk is o m voor vertaling naa natuur bescherming . Kan in Nederland zijn maar kan ook in Duitsland ( voormalig west ) worden. Ik heb in november 2016 een gesprek dat neerkomt op sollicitatie geprek maar dan iets meer te Bispingen Duitsland als betaald veld ondezoeker en monitoringen op de lunebugerheide . Duits is tegenwoordig een taal die ik goed ken en nog verde ruitbeid ik krijg bij mommy op school ook duits . Omdat de kans redelijk aanwezig is dat het door gaat en dan ook daa blijf heb ik de les nederlands beter spellen gestopt want als het zove rs kom ik toch niet meer vaak in nederland terug wan tin duitsland zitgten wnter sook ganzen alleen word er minde ondezocht dus daar ben ik dan nog meer nodig dan in nederland want in nederland zijn veel mee rtelers monitoring vrijwilligers en ben mij rot geschokken hoe wienog er onderzocht word op de lunebugerfheide en oik heb nu een beeld aan de spinkhanen fauna en gemeld aan de beheerdende organanisatie vereniging lunebugerheide een deutsche naturschutz gebied
Als ik in november ga dan ga ik niet met de brommobgiel maar met de auto mee en mommy rijd en er word ook medisch onderzocht of ik instaat ben de hogere snelheid van het rijden van een echte auto te coördineren dit via een CBR arts . keuren ze mij af dan blijf kk brommobiel rijden en kom dan alleen nog in nederland om elke 2 a 3 jaar mijn brommobiel om te ruilen want in duitsland is het moeilijker en zijn ze duurder

Ik zit 60 km van de voormalige DDR af dus als ik rij hed en vakantie ga ik oostwaard naar de voormalige DDR polen en ande voormalige waschaupack landen en Oostenrijk .

zonde van de tijd als ik Nederlandse taal beter leer spelen terwijl de kans aanwezig is dat ik de Nederlandse taal alleen nog maar denk en spreek thuis bij mommy of als mij echte ouders op bezoek komen.
In Nederland werden onderzoeksverslagen in concept gemaild en taalkundig gecorrigeerd en dat gebeurt in Duitsland ook . Er komt straks eens een tijd dat ik net als met Engels in Duits minder taal fouten maakt dan in het nederlands .

Ik heb de laatste rapport in het Engels gestuurd naar Duitsland en zelf die is daar vertaald in de natuurschutz eenheid in het Duits en verteld in hoofdstuk oord vooraf wat ik in Nederland allemaal gedaan heb sinds 1990 dat het fauna onderzoek en monitoren begon gedaan heb en .Luneburgerheide natuurschut vereniging word betaald door de Duitse overheid want de duitse overheid wil bepaald aantal procenten als natuurschuts gebied hebben en de vereniging over dat daar uit dus het heet geen subsidie maar geld krijgen voor een dienst voor de overheid , wat van de eu afgekort aan geld heet wel subsidie maar ook van de eu uit is draagvlak om gebieden in Europa veilig te stellen voor natuur en vanuit de samenleving in meerdere landen is er groeiende draagvlak voor natuur bescherming dat maakt betaald functie .
mogelijk. Ik kan een bedrag krijgen van het UWV die ik dan aan de werkgeer moet storten zodat ze wat rekening kunnen houden want ik heb niet voor niks een wajong uitkering en zeker niet oor niks als ik conform de participatie wet tot nu nog geen arbeidsvermogen had zou ik in Nederland werken zou dat bedrag rechtsteek naar de werkgever gaan.

mommy verkast mee en mag omdat ik als geregisterde partnerschap die gelijke rechten en erfrecht heeft als bij een huwlijk mag mommy met behoud van wao /wia in Duitsland wonen, want als een man voor werk in duitsland gaat wonen behoud een partner haar wao/wia uitkerings rechten ook nog en mischien at ze in deeltijd wegens mentale verbetering in een duitse lager school gaat werken dat kan in het gewone of speciaal onderwijs want dat laatste heeft Duitsland ook meerdere in de regio waar ik woon en komen daar juffen en meesters tekort dus wie weet .
Duitsland en Nederland cultuur verschil is toch kleiner dan je denkt het heet geen Frankrijk of belgie dat net ontwikkelingslanden zijn.

toekomst is nog niet definitief bekend .


-----------------------------------------


hij is een landverrader als die echt in duitsland gaat wonen , geeft van onze belasting betaler als niks nut in de wajong en achterlijke beroeps autist . Kan door eigen gemaakt kennis weleens betaald werk krijgen wat ik opzich helemaal niet verkeerd is ook al is het werk voor achterlijke homofiele joden maar van de inkomsten frei gemacht aus arbeid word er geen cent druk in Duitsland op het bruto salaris en inderdaad geregistreerde partnerschap bied gelijk rechten en plichten als voor hem achterhaalde huwelijk . Geregisterde partnerschap is gewoon een huwelijk die alleen niet zo heet en ook zelfs bij een ambtenaar van de burgerlijke staat word afgelegd met een ja woord .
Maar een WAO / wia stopt als je het land uit gaat behalve als je partner voor werk naar een ander land binnen de EU moet verhuizen dan behoud de andere partner dus zijn of haar WAO/WIA WAZ OF WAJONG .

Zou het jou infantiele zotte harses eens sieren om te beginnen om deze hervorming te benutten met een betrekking op ons eigen ware nationale Nederlandse bodem dan vloeit er nog beetje belasting geld terug naar de samenleving want je heb nog wat schade in te halen vuile wajong profiteur en verder vind ik persoonlijk deze hervorming geen vooruitgang gezien het werk is waar mee groendenkers alle ontwikkeling tegen kunnen houden als er weer een zeldzaam kanker slakje of kutmarokaanse zweefvliegje word vastgesteld en hiermee zijn groendenker en fauna onderzoekers net als de joden economie vernietigers

JIJ vuile fauna facist nu toon je echt wel je ware aard

WAT LEES IK NOU IN EEN ANDERE TOPIC DAT JIJ EEN BETAALDE BAAN KRIJGT ALS ONDERZOEKER NAAR MEERDERe FAUNA GROEPEN EN DAN OOK NOG EENS OP DE DUITSE LUNEBURGERHEIDE VANAF MAART 2O17 WAT IK DEZE TOPIC LEES EN DAT DOMME WIJF VAN JE GAAT OOK MEE ,want ja als een partner voor werk naar duitsland gaat verhuizen behoud dat kreng nog haar wao /wia ook nog , vandaar dat jullie zo snel geregisteerde partnerschap deden gezien de gelijke rechten en erfrecht als bij een huwlijk dat jullie en achterhaalt en achterlijk ritueel vinden en dat uitgesproken door een koppel met de meest bizarre relatie die ik gelzen heb al dke tijd op freegoodies

Het ging om deze topic http://15971.freegoodies.nl/forum/15971/1380362/1/

Weet je deze tekst nog van de ex beheerder karel van het vroegere autisme prikbord nu lees dan maar en laat het je botte hersen eens doordringen wan tje heb je ware aard laten vallen hoor

Dus jij bent die obsessive idioot die iets met die luneburgerheide heb en daarom had men gelijk dat u een gevaar voor de samenleving kan worden want zal ik jou kleine kleuter eens een verhaaltje vertellen en goed luisteren met je holle harses :
Er was een ander man hij keek meer naar de grote kevers op de luneburgerheide en had ook een luneburgerheide obsessie en dat is de reden dat de vraag gesteld werd of Hans geen gevaar kan worden voor de samenleving ,
maar de man met de luneburgerheide obsessie werd maar gekker en gekker en ja hij kwam er vaak want als je in Duitsland in de politiek zit en de bondstag werkt neem je zo vrij en ga je naar de luneburgerheide , en zo bevredigde hij zijn luneburgerheide obsessie en toen hij carrière maakte in bondstag en zelfs twee functie bekleden als politicus werd hij op een dag zowel bondskanselier als president van heel Duitsland en toen werd de luneburgerheide een groot oefenterrein voor de werhmacht en die man met die luneburgerheide obsessie heeft uiteindelijk 50 miljoen doden op zijn geweten en een 2e wereld oorlog op zij naam
Dus die vraag over of hans een gevaar is voor de samenleving was dus terecht gesteld en er was nog een persoon die daar met die hei een obsessie had en daar begraven is nadat die zelfmoord pleegde en daar veel verbleef op die heide als hoofd van de duitse schuts staffel.
Gij komt dan voor de fauna en dat is dan weliswaar een geheel andere obsessie dat kan ik helaas niet ontkennen en ik kan je helaas niet met die 2 die ik net opnoemde gaan vergelijken.
Maar iemand met een obsessie voor de luneburgerheide en ook nog al die fauna alleen maar en verder niks anders doet als die daar verblijft heeft gewoon net zo holle harses als die 2 ik net opnoemde

want waarom zou een sprinkhanen malloot op luneburgerheide met zo obsessie voor de luneburgerhei nou een beter persoon zijn dan een oude staats furher van Duitsland tussen 1933 en 1945 me een obsessie oor de luneburgerheide

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |