Anti-Pesten

Uitleg topic of Hans gevaar is voor de samenleving
Gepost door : Beau ter Ham met ip: 37.58.58.*
Op: 13/08/2016 23:25
Ik plaats hem nog een keer als ik minder energie maak ik ook meer taal fouten hierbij een verbeterde verzie


Ik zal mij even nader verklaren waarom ik mij terecht zorgen maak of hans geen gevaar is voor de samenleving want en de combinatie van een fauna obsessie en lunerburgerheide obsessie baarde mij terecht zorgen


Lees deze tekst even Hans dan weet je dat wij ons niet voor niks zorgen maken of gij holle harses geen gekke dingen gaat doen in de toekomst



Lees maar goed want en een obsessie voor de fauna en ook een obsessie met de luneburgerheide geeft wel aan dat gij met uw holle harses wel degelijk in de gevaren zone zit met een een gevaar voor de samenleving

Goed lezen :

he goede avond mijne hans

je mommy kan via de cam op je mini laptop je controleren of je ook je bed in gaat en moes even slapen om je nacht werk te kunnen volhouden tot 4 uur want je heb ook al die vleermuizen in holle harses zitten
en je zit op een plek waar je onbeperkt mag staan en overnachten in je voertuig een vrije camperplek en als je dat ons vertel dan weet ik waar je verblijft en als er een kraantje voor water is en je heb een extra caravan accu die tijdens de ritjes als je overdag een stukje rijd naar je gebied als je wel overdag rijd want op de kaart in maps.google zie je dat je meteen de hei op kan en jij dus volgens mij heb ook al eens de hele dag jezelf verplaatst op je holle bolle blote poten oftewel lopend en heel kalm dat bent u dan altijd als u bezig bent met de fauna in de natuur dan word je holle Harses in eens zo kalm en rustig maar owee als die thuis is en daar terug bij je witte auto , waar je niet harder mee scheuren kan dan 50 km per uur .
Maar kunnen die holle harses van jouw ook niet kalm en rustig worden als je gewoon normale dingen doet dan alleen maar die fauna .

Ik vind het raar dat je al meerdere keren naar hezelfde gebied gaat want gij bent met u holle harses in 2014 en 2015 ook geweest vertelde je en je toonde zelfs een foto van het het grote bordje BIS hire 9-11-1989 waar ze de voormalige DDR grenze mee aangeven toen de tekst op zo bord is vertaalt tot 9-11-1989 Duitsland en Europa gedeeld , en gij maakte een andere tekst wiste gij nog jij zei met u holle harzes 'Hier werd op 9-11-1989 andere politieke systemen gesloopt door het westerse imperialisme , maar mijn jong het kapitalisme is macht dan tel je mee en niet zo iemand die met zijn holle harses 5 weken in zijn auto zit en naar het kraantje gaat en via de extra caravan accu stroom haalt en en lichtje en laptop aan zet . en je kook op uw gasbrander
en dat uw holle harses dat 5 weken uithouden , ik vrees je antwoord al hoor want lotus heeft gelijk je bent zo voorspelbaar en zei heeft een hekel aan mensen die sober kamperen bij haar telt gij mee als gij daar in een vier sterren hotel verblijft maar dat zal jouw holle harses economische wel niet kunnen dokken dus zit die als een joden-nikker in een hutje en ik kan u antwoord voorspelen jij bent voorspelbaar moet ik hem alvast zeggen of wacht ik tot ik hem uit je eigen holle harses hoor . Maar je antwoord is of ik nou in een tent lig of in een auto met mat een slaap zak maakt jouw niks uit he , je heb altijd je antwoord klaar ze zouden je ook net als de 6 miljoen joden moeten vergassen en die stoel er naast is er uit en lig gewoon comfortabel en die natuur o wat is die mooi o wat heb je die toch zo in je holle harses zitten.
Kijk als gij te veel lult op het internet zonder daar met je holle harsen bij na te denken en zeg dat gij met u holle harses in Schrevendingen zit en zegt dat je er onbeperkt aantal dagen mag verblijven in auto of busje of kamper op zo vrije overnachting plaats en ook nog zegt er is een zwembad dan weet ik waar ik de man met zijn holle harses weet te vinden ,.
gij zit dus daar met je holle harzes

http://www.campercontact.com/nl/duitsland/niedersachsen/schneverdingen/11962/camperplaats-am-quellenbad.aspx

Als de zwarte zak in de zon niet opwarmt gaat gij met u holle harses naar het zwembad en heeft kun u daar u holle harses onder de douche zetten.
Fijn kijk er komen ook normale kampeerders en normale mensen die wel een camper hebben en wel kapitaal meer machtig zijn dan jij , kijk al koop je zo kamper met geld die je niet heb en leen je het bij de bank , je hebt bezit , dring dat eens je botte harses eens door , nee in ons kapitalistische systeem hoef je niet altijd geld te hebben en kunt u ook mooie luxe spullen kopen met geld die je niet hebt ga naar de bank en ze lenen je het uit en u kunt zich raak kopen,
maar goed een kennis is een tenminste een normale kamperder op die vrije overnachtings plaats omdat die wel een echte camper heb en jij een domme brommobiel , ik heb namelijk over die man in witte auto gehoord , zo terug getrokken persoon en het enige wat u nog doet is als iemand groet terug groeten maar verder spreek je geen mens en loop je de hele dag alleen te leven met die bruine labrador , maar ja stil zijn kalm zijn en je rustig gedragen een brommobiel in het buitenland valt meteen op bij iedereen dus ik heb weer info over u , ik werd net gebeld door hun en gij draag een groene ultra korte sportbroekje en draagt een camouflage third van het leger en loopt met een veldfles om je heupen en loopt op de joodse nike ook wel Jeruzalem nike oftewel sandalen zonder sokken om je voeten , baggert met die sandalen over de heide Heeft gij dan sterke enkels.
wat ik weet is dat gij met je holle harses over de heide loop en een nog geen KM per uur vooruit loopt want gij moet zonodig elke zweefvliegje en blaaskop vliegje en sprinkhaan zien en determineren en normale wandelaars die lopen in iets meer dan 2 uur hun roue van 10 km en gij doet er een 3/4 dag over en ja ze zagen je met loepjes dus je bent inderdaad letterlijk m niks beters aan het doen dan met je holle harses naar alle fauna groepen wat maar om je heen vlieg te kijken en zo schiet je nog nooit eens op als je wandel maar dat hoeft ook niet want ik ben hans ik en een achterlijke autist dus ik leef het leven anders en ja je heb een obsessie voor de luneburgerheide, als je er al voor de 4 e keer bent dus jij ben die obsessive idioot die iets met die luneburgerheide heb en daarom had men gelijk dat u een gevaar voor de samenleving kan worden want zal ik jou kleine kleuter eens een verhaaltje vertellen en goed luisteren met je holle harses :
Er was een ander man hij keek meer naar de grote kevers op de luneburgerheide en had ook een luneburgerheide obsessie en dat is de reden dat de vraag gesteld werd of Hans geen gevaar kan worden voor de samenleving ,
maar de man met de luneburgerheide obsessie werd maar gekker en gekker en ja hij kwam er vaak want als je in Duitsland in de politiek zit en de bondstag werkt neem je zo vrij en ga je naar de luneburgerheide , en zo bevredigde hij zijn luneburgerheide obsessie en toen hij carrière maakte in bondstag en zelfs twee functie bekleden als politicus werd hij op een dag zowel bondskanselier als president van heel Duitsland en toen werd de luneburgerheide een groot oefenterrein voor de werhmacht en die man met die luneburgerheide obsessie heeft uiteindelijk 50 miljoen doden op zijn geweten en een 2e wereld oorlog op zij naam
Dus die vraag over of hans een gevaar is voor de samenleving was dus terecht gesteld en er was nog een persoon die daar met die hei een obsessie had en daar begraven is nadat die zelfmoord pleegde en daar veel verbleef op die heide als hoofd van de duitse schuts staffel.
Gij komt dan voor de fauna en dat is dan weliswaar een geheel andere obsessie dat kan ik helaas niet ontkennen en ik kan je helaas niet met die 2 die ik net opnoemde gaan vergelijken.
Maar iemand met een obsessie voor de luneburgerheide en ook nog al die fauna alleen maar en verder niks anders doet als die daar verblijft heeft gewoon net zo holle harses als die 2 ik net opnoemde

want waarom zou een sprinkhanen malloot op luneburgerheide met zo obsessie voor de luneburgerhei nou een beter persoon zijn dan een oude staats furher van Duitsland tussen 1933 en 1945 me een obsessie oor de luneburgerheide

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |