Anti-Pesten

Ik ben bereid om te sterven in de strijd tegen KG
Gepost door : wij zijn nu in oorlog met ip: 178.21.113.*
Op: 01/08/2016 02:30
Zo heb ik net nachtvlinders gedaan en eerder gestopt omdat de nacht temperatuur onder het gemiddelde ligt en lees ik weer een zooi schijttopics

==>> xxvll vll ccxvl <<== Alleen KG zit daar mee. Zijn terreur word hier opgeslagen

Als ik hier bepaalde dingen in het leven verrijkt en daarmee een hobby heb die een aanvulling is op de andere grote hobby en werk heeft een serieus probleem. Deze schijnt er een kick van te hebben om andermans persoonlijke voetstukken onder uit te trappen , dat is prima dan ben ik nu in oorlog met hem.
Nee ik ben niet iemand die zich op laat naaien door een gek, daar gaat het niet om , het gaat mij om het princiepe van het verrichten van dingen die vanuit de samenleving als legitiem en keuze vrijheid beschouwd word ook te mogen uitvoeren vanuit deze vrijheid strijd voer ik verzet
tegen mensen die gedrag vertonen dat nog erger is racisme en discriminatie tegen joden en mensen uit andere landen die in Nederland woonachtig zijn. En let wel racisme en discriminatie is ook erg en verwerpelijk en wil dat daarmee niet als minder erg laten overkomen.
Maar enige vergelijking met racisme en discrimatie en facisme is nu gepast gezien de wijze waarop er door iemand op persoonlijke keuze vrijheden terreur word gepleegd .
Daar strijd ik zelfs bereid om voor te sterven. Laat hem maar komen met zijn bedreigingen
en als ik bereid ben om voor deze strijd te sterven ben ik ook bereid om met hem rechtszaken te doorlopen die via justitie aangespannen kunnen worden want ik heb voor hem schijt aan wetgeving
al gaat de strijd en hoger beroep door tot het europesehof . Ik zal laten merken dat ik strijd voor de uitvoering en keuzes die van de samenleving uit als legitiem word beschouwd.
Hij zit op een verkeer adres bij mij. Ik voel mij geen verkeert persoon ik voer gewoon de strijd voor wat rechtvaardig is en ben zelfs bereid om in de strijd tegen hem te sterven als het moet.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hier in het vaste en gesloten topic staat zijn terreur opgeslagen

http://26003.freegoodies.nl/forum_an.php?forum=26003


.

Quick reply wij zijn nu in oorlog

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Out of range value for column 'id_b' at row 1