Anti-Pesten

Dit kan ik geen rijkdom en goede inkeer noeme
Gepost door : Frank Lenssen met ip: 95.154.230.*
Op: 01/08/2016 00:33
Ik kan het niet bepaald een rijkdom vinden als iemand maar simpelweg instaat is om alle soorten van alle fauna Groep families te herkennen en dat allemaal te gaan leren op plaatjes in boeken en online , want zulke mensen zijn vaak contact gestoorde autisten en daar hebben wij bij die jood Hans een heel goed voorbeeld van en zo helemaal in zijn wereldje leeft met alleen maar fauna fauna en nog eens fauna en daarom acht ik een afname op freegoodies als een achteruitgang waar de ene joodse-gekte vervangen word met nog joods-extremistische gekte .
Kijk als die in boeken en online via plaatjes en afbeeldingen en foto s als die soorten leert herkennen en aangevuld met filmpjes er over op het internet, ja dan is die rustig want niemand zegt hem wat als die met de fauna bezig is en daarom wijs ik dit soort inkeer ook zeer terecht af .
Nu zal die alleen nog op freegoodies zijn als me het leren van alle momenten tussendoor het brain te moe is want voor die tijd hoef je op die kankerjood niet rekenen op freegoodies.nl
Wat nog het enger en gevaarlijke is bij Hans , maar daar lopen wel meer joden van rond. Is dat hij aan zijn anders levende achterlijke leefstijl nu geen ruchtbaarheid mee geeft aan andere en zo niemand meer wat te weten komt over hoe gek die Hans wel niet is .
Je kunt helaas moeilijk hem met een gele ster op zijn trui of jas of third laten lopen waar staat pas op ik doe alleen maar fauna fauna en nog eens fauna
Maar herinvoering van de jodenster zou met mensen als hans helemaal niet zo gek zijn, iedereen moet kunnen zien wat oor contact gestoorde autisten-jood hans is met zo leven met alleen maar fauna

Geen vooruitgang deze nieuwe ontwikkeling bij Hans
Gepost door : Je achtervolger met ip: 37.58.58.*
Op: 29/07/2016 04:30
Fauna-jood schreef :

Ik ontdekte net ook er zijn zoveel afbeeldingen van plaatjes en fotos van fauna groepen want er zijn wel meer fauna groepen met meerdere soorten die ik dan volgens jullie in mijn hersenloze tumor hoofd heb zitten.
Maar elke soort op afbeelding en plaatje geleerd is er 1 dus alleen al dat korte momemtje tussen door roadonly is weer goed voor 2 a 3 soorten bij leren. met kleine mirco s is de laatste soort niet snel geleerd en met zoveel soorten moet je het bijhouden en herhalen . maar dat maakt de veldwerk makkelijker en ja niet elke soort is met plaatjes en foto s te leren herkennen omdat je kenmerken moet waarnemen met een loepe maar je weet wel waar ik het zoeken moet dus
DUS HET RESULTAAT

Aldus de Fauna -jood

---------------------------------------------------------------------

Dus die hele freegoodies gekte word nu dus vervangen door een nog grotere gekte waar die nog meer in zijn eigen wereldje leeft met alleen maar fauna en helemaal niet mee ronder de mensen komt.
Hij zal er wel behoorlijk veel mee bezig zijn om via plaatsjes en foto's en afbeeldingen alle soorten van meerdere fauna groepen zo te leren want sinds de post op 27-7-2016 hebben wij geen topics en posten meer aangetroffen, maar of dat een vooruitgang is, die jood heeft de forum verslaving zeker verangen met een een ander verslavings middel namelijk alle soorten per fauna groepen op plaatjes en afbeeldingen lezen en weet je wat het ergste is met die hans met hond , deze nieuwe aanpak zoals die het zelf noemt maakt hem rustiger , want tja hij is dan met de fauna bezig en doet niks zinvoller dan dat en vult zo letterlijk elk momentje tussendoor. En omdat dit een bezigheid is voor hem met dingen die over fauna gaat maakt hem dat rustiger dus blijft die daar mee door gaan en is de gekte van jaren lang fora over genomen door een nog grotere gekte nu.

Het kwalijke in deze zaak is dat hier ook mensen in reallive achter zitten die zo autisten-jood op vervangende ideeën brengt en nog kwalijker is dat hij die mensen zo vertrouwd en dat is niet alleen zijn mommy , maar hele andere opstokers.
Je lost geen drugsverslaving met methadon op dus ook niet zijn fora verslaving met het het leren voor alle soorten binnen elke foto via plaatsjes foto en afbeeldingen in boeken en online.
Ik weet als ex beheerder van een bord over autisme met een ervaringsdeskundige bezoeker aldaar uit arnhem dat dit soort hervormingen dat in een grote wende is ontaard geen vooruitgang is maar de situatie van hans met hond erger maakt want zo is die helemaal met niks anders meer bezig dan de fauna

Het ergste is dat het deze nieuwe aanvulling op zijn fauna hobby om zo elke tussendoor moment te vullen gaat werken want sinds die mededeling van woensdag morgen 27-7-2016 zijn er geen nieuwe topics en posten bijgekomen en nu zit die helemaal in zijn eigen wereldje met alleen maar fauna en andere infantile zottigheid



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=

Het ging om deze topic van die gek

nieuwe feiten aan het licht maakt het einde hier
Gepost door : niet meer terug na deze post
Op: 27/07/2016 06:48
ik wilde na de nacht met de nacht vlinders nog wat topics bij plaatsen over je weet wel , maar er was storing met de mobiele provider en ik moest om een zeldzame soort met foto en beschrijving in te dienen toch online zodat als ik straks wakker word op vragen kan antwoorden en daarna het nachtvlindertje vrij kan .

dus moest wachten tot net en ging in die tussentijd ipv nog 7 topics bij plakken in de fauna boek studie doen om bepaalde soorten sneller te herkennen in het veld en dat beviel mij zo goed dat ik vanaf nu altijd ipv naar freegoodies zo iets vergelijkbaars doe .
Gecombineerd met nieuwe kennis van het chatten .

Is het einde gekomen hier . Dat voelde ik aankomen maar wist nog niet waneer daarom ging ik nog even hard te keer want het is straks voorbij

kijk en dat alcoholist Karel dan weer roept dingen die nu eenmaal niet zo zijn daar is de gouden regel die ingevoerd is op van toepassing het gaat om wat ik doe en het resultaat die er uit voortvloeit en niet zo als een ander mens zegt dat het is , plus er bij kom ik na deze post niet eens read only voorbij dus zijn gekakel zie ik toch niet .
Ik ontdekte net ook er zijn zoveel afbeeldingen van plaatjes en fotos van fauna groepen want er zijn wel meer fauna groepen met meerdere soorten die ik dan volgens jullie in mijn hersenloze tumor hoofd heb zitten.
Maar elke soort op afbeelding en plaatje geleerd is er 1 dus alleen al dat korte momemtje tussen door roadonly is weer goed voor 2 a 3 soorten bij leren. met kleine mirco s is de laatste soort niet snel geleerd en met zoveel soorten moet je het bijhouden en herhalen . maar da maakt de veldwerk makkelijker en ja niet elke soort is met plaatjes en foto s te leren herkennen omdat je kenmerken moet waarnemen met een loepe maar je weet wel waar ik het zoeken moet dus
DUS HET RESULTAAT uit deze handeling van soorten die volgens jullie niet bestaan maar wel actief zijn op de bijbel prikbord terwijl als er echt iets niet bestaat dan is het god wel , die zit in jullie hoofd zo erg dat jullie andere godsdiensten niet verdragen zoals joden en jullie hebben dan weliswaar tolorantie voor de islam , maar dat is alleen maar vanwege de anti Semitische karakter onder de islam en hiermee zeg ik niet dat alle moslims joden-haters zijn dus die 2 lopen als moslim vrienden nog kans om met een koude kermis thuis te komen want de meeste zijn juist anti geweld .
Het komt onder extreemrechts meer voor de sympathie naar de islam ondanks ze buitenlanders weg willen maar dat is ook puur om de anti Semitische karakter.

Maar terug op wat ik doe en het opgenoemde resultaat plus het resultaat effectiever veldwerk sneller iets herkennen dus tijd besparing o determinatie is meer veldwerk met meer fauna geroepen in dezelfe hoeveelheid tijd
jeetje wat komt een door zo storing in eens aan het licht dat ik na deze post voorgoed pleitte ben .

dat jullie die bezigheid ipv naar freegoodies de laatste fora waar ik nog kwam
niet als een vooruitgang zien en nog gekker nu ik helemaal niks anders meer doe dat weet ik maar het plezier met deze vernieuwde aanpak en resultaat en veld onderzoeken naar fauna groepen waar niet veel naar gekeken word zal jullie teniet doen.
Deze nieuwe aanpak om elk momentje ik tussendoor heb aan het leren van plaatjes en foto in boeken en online zal mommy op toezien dat ik het waarmaak anders krijg ik straf. Dus ook andere dingen tussendoor als dit wat niet ui freegoodies bestond maar totaal uit andere dingen worden gestaakt dus dit is een onderdeel in het geheel

mazzel

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |