Anti-Pesten

Dit kan ik geen rijkdom en goede inkeer noemen
Gepost door : Frank Lenssen met ip: 95.154.230.*
Op: 31/07/2016 15:21
Ik kan het niet bepaald een rijkdom vinden als iemand maar simpelweg instaat is om alle soorten van alle fauna Groep families te herkennen en dat allemaal te gaan leren op plaatjes in boeken en online , want zulke mensen zijn vaak contact gestoorde autisten en daar hebben wij bij die jood Hans een heel goed voorbeeld van en zo helemaal in zijn wereldje leeft met alleen maar fauna fauna en nog eens fauna en daarom acht ik een afname op freegoodies als een achteruitgang waar de ene joodse-gekte vervangen word met nog joods-extremistische gekte .
Kijk als die in boeken en online via plaatjes en afbeeldingen en foto s als die soorten leert herkennen en aangevuld met filmpjes er over op het internet, ja dan is die rustig want niemand zegt hem wat als die met de fauna bezig is en daarom wijs ik dit soort inkeer ook zeer terecht af .
Nu zal die alleen nog op freegoodies zijn als me het leren van alle momenten tussendoor het brain te moe is want voor die tijd hoef je op die kankerjood niet rekenen op freegoodies.nl

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Out of range value for column 'id_b' at row 1