Anti-Pesten

Rapport over Karel G oud beheerder
Gepost door : van autisme.startpagina.nl met ip: 162.218.115.*
Op: 05/11/2015 14:30

FreeGoodies Forum - cyber-terreur door Karel - Pagina 1







FreeGoodies Forum

http://www.freegoodies.nl cellpadding="2" bordercolor="#000000">





cyber-terreur door Karel
Gepost
door /b>
met ip: 148.163.116.*


Op/b> 05/11/2015 10:15


cyber terreur door een ontslagen lokale beheerder tegen die hij hans met hond noemt ,
Kopie tot nu toe , maar er komt nog meer aan

—————————————————————————————————————-
Blijkbaar mag ik iets niet ondernemen wat vanuit de samenleving een legale activiteit is met mijn fauna werken en de draagvlak uit de samenleving voor natuur bescherming is er anders had ik daar geen baan in kunnen krijgen . Het probleem ligt ook overduidelijk bij karel en niet bij mij en al hun verhalen houden bij de gewone mensen in de samenleving ook nergens stand



kijkuit voor de psyco gestoorde karel, want hervormingen naar Full live Fauna is volgens hun blijkbaar een zwaar misdrijf. ze weten alleen niet de Full live fauna hun geluk word .

Pas maar op je word vergeleken met een moslim die zijn moslim leven verder hervormde en theo van Gogh vermoorden. gezien deze bericht

en lees verder maar nog meer over die gedrochten o.a. de emergency call met gelul van een dronken aarbei en verder heb ik vorig voor een open-dag van een moskee bezocht , en toen ik daar fotos van plaatse op mij eigen freegoodies kwamen door die racistische opmerkingen. . Het is natuurlijk niet mijn bedoeling om in deze column iets verkeerds naar de islam te uiten . Alles wat je doet is fout want de manier waarop ik met zo fauna leven bezig is vind hij te idioot fanatiek en zulke en joden doen alles fout tot dat er een keer iemand aan de deur staat en dan gaat het gezin met kinderen wat beleven.
Een onthullende reactie en getuige verklaring van een lezer . over deze 2 gedroogte

Dit kwam er binnen . karel schijnt het op voorbedachte rade georganiseerd te hebben om mij zo lang mogelijk op de fora in leven te houden door te uitlokken als de weer zo dagen weg valt .

reactie van de lezer over deze gedrochten ,, Bedankt voor de info dit is een complete getuige verklaring .

Die karel is gewoon een rat die gunnen een andere niks en alle obsessie naar jouw is een uiting van hun eigen tekorten en gebrek aan eigen levens lust die ze op andere projecteren en vaak ook op hun gezinsleden. waar toch meer mee te hervormen valt en als hun het niet lukt kan jij het ook niet denken ze en dat moet je ze vooral laten denken hoe extremer hoe beter , en ze zijn het helemaal niet waard die aandacht je gaat ook niet over echte stond een website openen en waarom zouden die twee nou meer zijn dan . Bij die twee is welke zet je ook zet altijd fout , daar hebben snel een smoes voor gevonden. want ze vinden de wijze waarop jij met de fauna bezig in in hun ogen te extreem dus alles wat jij doet en onderneemt is fout , zo hebben ze dat gezegd toen ik ze vroeger nog kende .
Een hoop stront . Trek niks aan van die twee en vermijd ze , wat ze zijn niks meer dan een hoop stront
gooi die website weg of voeg niks mee toe als je ze toch een veeg om de oren wil geven.
Deze ken ik van vroeger op de chat en daar hebben die twee letterlijk gezegd ; Als hans even uit het zicht is moet wij hem met uitlokkende topics terug lokken en zo jaren langer in leven houden op de fora , dat was hun opzet . die ook openlijk vertelde dat die jouw met valse bedoelingen naar zijn borden lokte , dus die vermoedens die je opperde zijn gewoon waar want daar ben ik min of meer getuige van . Karel heeft letterlijk over iedere persoon wel opmerkingen in negatieve zin behalve over zich zelf waar het meeste over aan te merken valt
trap er niet in , deze hebben mij gezegd dat elke hervorming van meer fauna en minder fora zal worden gedwarsboomd . trap er niet meer in en vermijd die Karel want er is letterlijk gezegd dat mensen die zo ver afwijken met hun anders levend bestaan nog lager als mens waren dan de joden in de oorlog . Ze wilde gewoon kijken of ze iemand via de digitale wegen dus de social media kunnen slopen dus wees alerte en trap er niet meer in , ze hebben het liefste dan je dood bent dus daar is toch niks meer mee te beginnen . Ze vinden elke hervorming naar de full live fauna als erger omdat je dan helemaal alleen levend ben en alleen met fauna bezig ben , vervolgens noemt persoon van die twee een persoon er bij op als ik als ex en een ervaringsdeskundige vrouw uit Arnhem , nou ik kan je verzekeren die vrouw wilt hier helemaal niks mee te maken hebben als iemand deze dingen loopt te dwarsbomen die is nog kwade over dan jij zelf als ze dit leest . Laat je niet door uitlokkende topics in leven houden waar je niet wezen wilt , zei hebben ene probleem en dat probleem word op een ander afgeschoven . negeren en vermijden . Laat ze dan maar bij jouw aan de deur komen als op de fora niks meer horen want dan is het zelfverdediging gezien de voorbedachte om geweld te plegen.

Hiermee krijgen ze echt andere niet op negatieve gedachte als jij een full live fauna verder maakt want dat moet iedereen voor zich weten wat die wilt . Het zegt meer iets over de strontvlieg karel dan waar jij mee bezig ben

———————–

. waar toch meer mee te hervormen valt en als hun het niet lukt kan jij het ook niet denken ze en dat moet je ze vooral laten denken hoe extremer hoe beter , en ze zijn het helemaal niet waard die aandacht je gaat ook niet over echte stond een website openen
. Zeg gewoon dat dat je alles wat ik in het leven doet fout omdat je nog steeds denkt dat ik een jood ben.

Dan heb ik nog een mail op de vorige die ik effe had maar vond de naam voor die karel menselijk afval leuker en je kunt een website titel niet meer veranderen .

———————————————

zelfs hoe mensen privé leven kunnen ze niet met rust laten tot dat er een keer paar Joegoslaven aan de deur staan

hierbij de reactie van nog een andere :

Wat ik me wel afvraag is wat deze desperate karel precies denken te bereiken met dat geleuter over de iemand zijn fauna bezigheden en de verder hervorming naar een full live Fauna . Denkt die Karel nou werkelijk dat normale mensen zich naar aanleiding van zijn verhaaltjes nog eens achter de oren gaan krabben over de het leven naar full live fauna , terwijl zelfs de gewone rivaal het juist toejuicht en van mening is dat er niks over aan te merken valt . Deze twee denken serieus dat hij anderen daarmee raakt, terwijl hij vooral veel over zichzelf zegt en hun aannames nergens stand houd

Het gedrag lijkt net een goeroe pose en vind ik overigens zeer zorgelijk, want ook dat is een “verdienmodel” waarmee hij veel argeloze mensen schade kan berokkenen. Zijn invloed op dat marginale groepje en hoe hij ze uiteindelijk zelfs tot geweld kan brengen verdient zeker de aandacht. Die twee denken al dat ze beide een soort sekteleider zijn

Vandaar dat het van belang is om door de pseudo spiritualiteit van deze meppers heen te blijven prikken. Je ziet in hem sekte nu al; “transitionele” middle managers/ sergeanten zonder namen te noemen opkomen, die doorgaans veel agressiever zijn dan de sociopate goeroe, omdat ze zijn bevestiging zo hard nodig hebben.

psychiatrische patiënten als karel en juut denkt dat je voor je activiteiten betaald wordt uit Tel Aviv
Het meest betaald voor deze fauna activiteiten is iets wat prachtigs wat niet in geld is uit te drukken . Maar jullie twee zijn een ongelofelijk stuk vuil dat de van als ex ergens van mensen met autisme stalkt en chanteert, de ziekste wanen probeert te verkopen aan toch al labiele mensen, het liefste iemand zijn hond in elkaar beukt en bijzonder smerige online spelletjes speelt die je overigens altijd verliest. Bovendien bewijs je keer op keer een oplichter en een leugenaar te zijn. Jou in het zonnetje zetten doet er meer dan hans alleen vandaag de dag helemaal gratis. Daar is steun uit Tel Aviv helemaal niet voor nodig jouw karel dus op de korrel nemen is vooral een kwestie van goed burgerschap.















| Terug naar Topics overzicht |
| Plaats een reactie|




style="display:inline-block;width:728px;height:90px"
data-ad-client="ca-pub-6423428155307508"
data-ad-slot="1408398535">






bordercolor="#000000">





Gepost door/b>
mes met ip: 162.218.115.*


Op/b> 05/11/2015 10:21
Het is karel en niet boris .

ik krijg karel nog wel




bordercolor="#000000">





Gepost door/b>
mes met ip: 162.218.115.*


Op/b> 05/11/2015 10:29
EEN VAN DE ACHTERLIJKE BERICHTEN VAN KAREL ( NIET BORIS DUS )


Sow, dat was een heerlijke dag , lekkere mooie rupsen gezien en de hond die blij is en nieuwe nachtvlinder soorten aan de hand van rupsen vast
gesteld , rupsen zijn juist actiever in de regen dus regen pakkie aan en buiten . Dus weer nieuw gegevens boven water ,, nu even thuis wat invoeren
en zo uitgebreid eten . Toen was het tijd voor een bakkie koffie en kijken wat er op freegoodies nou weer aan onzin door HEM uitgekraamd
word waar de joden geen gas van lusten iedereen kan daar blijven reageren dan wel reaguren op freegoodies.nl Toen zag ik het volgende, een
emergency call van een foristaans desperaat figuur die zelfs uit zijn ambt als lokaal beheerder is ontslagen . Laat het bovensstaande tekst even goed
tot u doordringen.

——

dit gaat de verkeerde kant op met je
Gepost
door /b>

Op /b> 25/03/2015 10:54
Hans , ik weet dat je graag zaken in je leven aan hervormen bent in trapgewijze fase alleen nog bezig wenst te zijn wenst voor fauna zaken in de
uren dat je niet slaapt of huishoudelijk iets moet doen dat je er naar sterft om dat minimaal 95 % ook te vervullen en denkt dat je beter gaat leven als
je alleen fauna dingen doet hetzij veldwerk hetzij online invoeren e het zei online film kijken over fauna groepen etc en daar de wereld heb die jij
beter vind dan voor de hervormingen en daarvoor een leuke sponsor geld voor fauna werken bijverdient want als jij met alleen maar de fauna bezig
bent WANT HANS MET HOND KAN NIET ZONDER FAUNA LEVEN EN EEN NORMAAL LEVEN LEIDEN en als Hans met hond alleen
maar met der fauna bezig is dan voel jij je ijdel en laat daarom graag je wapen zien. grun is jou natur farbe , met zo leven toon je bereidheid om te
doden net als iemand die met zijn hervormingen als met zijn moslim leven , later extremer werd en theo van Gogh vermoorden, en hans jij toont
daarmee dezelfde bereidheid . Dat mag blijkbaar, want je bent iemand die met de fauna werke tbv van vertaling naar natuur bescherming
professioneel bezig bent en je dus superieur voelt aan het klootjes volk dat jij die hervormingen superieur vind dan aan de episode van je leven voor
de hervormingen dat heb ik het je allang vergeven, want je weet niet wat je doet als gevolg van je Fauna fanatiSSme. en tere zieltjes als hans met
hond zijn gemakkelijk beïnvloedbaar voor opstokerij uit Tel Aviv .
NEE HANS , geen enkel invulling en dagbesteding en intensiteiten van dag bestedingen is superieur als in de periode er voor of de periode er na
DAT IS SLECHTS EEN ILLUSIE DIE HANS MET HOND IN ZIJN KANKER HOOFD HEEFT ZITTEN MET BETREKKING TOPT
BEPAALD EPISODES VAN ZIJN EIGEN LEVEN
SINDS WANNER IS JOUW LEVEN NU MET DIE HERVORMINGEN SUPERIEUR EN BETER EN VOOR JOUW MET MEER WAARDE
DAN TOEN JE KLEIN WAS EN NOG IN DE LUIERS LIEP ??/
WAAR HAAL JE DIE ONZIN VANDAAN DAT JE NU BETER DOOR HET LEVEN GAAT NA DE HERVORMEN DAN EEN PERIODE IN
JE LEVEN ER VOOR
GEEN ENKELE TIJDSPERIODE VAN IEMANDS LEVEN IS SUPERIEUR
VRIJMETSELAARS EN JOODS GELEUTER IS DAT.
Overigens is het jammer dat die prachtige bruine labrador hond ingezet wordt voor verkeerde doeleinden. Het zou mooi zijn als jij de eerste bent die
je zijn verrekijker en telescoop begraaft. Geen menselijke activiteit is superieur aan een ander menselijke activiteit , dus waar wie ben jij om te
zeggen dat uiteindelijk ook beter is wat de mensen je aan kennis overbracht plus de economische steun om het overend te houden .. waarom . Je bent
slechts onderdeel van een tijdslijn illusie en ook jij wordt een bepaalde LEER en DOGMA voorgehouden je overdreven fauna passie verder word
opgevoerd wat middels onzin kennis overdracht omtrent ons twee en economische indoctrinatie . Stop met strijd samen met je fauna fanaten
collega’s . Leg de verrekijker en telescoop en onderzoeksvang netjes neer. Leg ook je hele fauna leven neer. Jij en met opgestookte fauna en joodse
collega’s kunnen het internet nog zo vol gooien met met invoer data base over flora en fauna het boeit me niet. Wordt een mens inplaats van een
roofdier.

——————————–

tjonge jonge wat een wanen .

Blijkbaar ben ik een grote fout omdat ook hervorm naar een full live fauna en word op een hoop gegooit met de moordenaar van theo van gogh

ja gaat toch echt te ver smerig misserig mannetje die over ander levende en joden loopt te stalken op diverse fora
die twee zijn een groot menselijk afval en storthoop en nog minder dan een teek met het lym virus

Deze twee zijn een enorme smerige afvalhoop stront die elke hervormde stap proberen af te pakken wat hem toch niet lukt zulke mislukte mannetjes zijn het ook , die beter om een euthanasie spuitje kunnen vragen want stel je toch voor dat iemand toch slimmer is dan jullie .

en dan tegen mij zeggen dat ik net als de 6 miljoen joden naar de vernietigingskampen gedeporteerd moet worden . Dit waren in oorlogtijd onze kampbeulen geweest die na de oorlog voor het tribunaal moesten komen ,




bordercolor="#000000">





Gepost door/b>
mes met ip: 162.218.115.*


Op/b> 05/11/2015 10:36
Hierbij een hele terreur van topics van deze KAREL als er een meerdere dagen voorbij vliegen dat ik niet eens op de fora langs geweest ben

lees maar goed hoe hun de boel blijven stalken deze man is niet voor niks ontslagen uit zijn ambt door het hoofd aldaar en de andere eveneens

Lees hier al hun tekorten waarmee KAREL andere mensen lastig valT want ze doen het ook bij andere en iemand anders omdat die uit een woonwagen gemeenschap komt , maar dat is verder hun zaak hoe ze dat aanpakken.

waardeloosheid achter hans fora-loze dagen
Gepost door : internetpolitie
Op: 14/06/2014
waardeloosheid achter hans fora-loze dagen

Ik bespeur weer voor de zoveelste maal fora loze dagen dat waren er mogelijk 2 etmalen maar van 1 volle etmaal weet ik het zeker .
Dat betekend echter niet niet dat hans met hond het dan beter doet in zijn leven . want dan is die wel op een heel extremistische smerige fanatieke wijze met de fauna bezig , want dan is hans met hond namelijk van 4 uur smorgen tot 22 uur svonds alleen maar met de fauna bezig en zelfs als die 3 keer per loopt te vreten lees die onder het vreten al de determinatie sleutels door van die nieuwe fauna groepen die er bij gekomen zijn, ja zo kwam die fauna gek weer niet aan zijn ware aard toe om eens lekker een potje te rellen op de fora.
Het gezeik met die fauna begint al om 4 uur staat er mee op en gaat er mee naar bed , alsof er niks beters te doen is.

dan rond 9 a 10 uur stopt de territoruim kartering en gaat verder met vlinders en libellen monitoring en na het monitoren als de aantallen terug lopen na 17 uur pakt die als basis inventarisatie nog andere fauna groepen , kook onder tussen eten op zijn gasbrander en rond 19.30 begint de avond rond en dan vlak 22 uur ligt die weer in zijn tent
en reken er maar niet te vast op dat wij hans met hond vandaag veel lang zien komen ondanks de bewolking en ongeschikte tel omstandigheden, wel nee die zot gebruikt dat deels om slaap in te halen en deels om rupsen onderzoek te doen.of slaap zelf tot in de avond door en gaat vanwege een dichte wolkendek want voor nachtvlinders daar in tegen is dat weer gunstiger dus het zo mij niks verbazen als die zo rond deze tijd dan slaap tot de avond rond , slaapt vandaag misschien overdag nog meer dan ik snachts , maar ja zelf van dat fauna fanatische kun je vermoeid worden, tjonge jonge, ik zou liever gewoon zo een SM willen doen.
Als de fauna gek hans met hond online en verder niet op de freegoodies fora of elders is dat echt niet zo dat hans met hond beter met internet en de pc kan omgaan, want dan is dat alleen maar omdat die autistische debiel zijn gedacht heeft gefoccest op fauna site voor literatuur determinatie en online invoeren en vond daar wel zo dusdanig zijn gerieven en voelt zich daar wel zo op zij n gemak, want ja daar krijgt die geen tegenspraak en waar die invoert zijn wel o zo blij met zijn fauna werken dat die in professional wereld onderrand een volks menner is daar , jaren 30 in Duitsland is er niks bij.
Maar dan is die wel zo druk met die fauna dat die het zelfs vergeet dat wij onze betere wereld dan die van hans met hond ook nog bestaat
Als men denk dat hans met hond het nu beter gaat doen, ik als ex beheerder van een autisme bord en een bezoeker daar een ervaring deskundige vrouw uit Arnhem zien de waardeloosheid die er achter schuil gaat als hans met hond niet of minder word aangetroffen op de fora .

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

WEL JA ZEG >>>>>>>

wel ja zeg die lozer gaat zo met rupsen aan de slag of door jonge dennenbos perceeltjes lopen omdat de sperwer de enige manier om deze wijze te lokaliseren via de nestbouw , maar dat is wel een bepaalde omstandigheden gebonden , om de verstoringsfactor te minimaliseren.
dan zal vast wel zijn avond ronde komen en morgen is het zonnig dus geschikt weer
Kortom dat er niks meer bij komt vandaag is dus verre van dat die verstandiger is , maar gewoon vanwege alleen maar het eenzijdige fauna.

Ik vind wel dat je naar autisten consequent moet handelen , dus dat betekend niet als wij er geen last meer van zouden hebben als hans met hond door die fauna gekte hier minder langs komt en op zijn vroegst maandag weer dat ik dan ga zeggen goed zo hans , nee dat verdom ik. Hans was vanmorgen ook al van 4 tot 8.30 met territorium kartering bezig dat is niet aan zon en wolken gebonden
maar goed en vanavond met de avond ronde weet je bijna zeker dat die niet op komt dagen want in de avond uren is de tempnatuur jonger dan overdag volgens de voorspelling en dan heb je een sterkere zang activiteit dan normaal in de avond.
Slapen heeft die ook maar paar uur gedaan .Hans kan beter ontslapen ( 300 jaar geleden in de neerlandse taal zei men ontslapen dat later ergens werd vervangen met overleden )
Dus eind conclusie Hans komt weer niet aan zijn ware aard toe om verder te gaan en moeten maar wachten tot maandag als het niet later is in de week

dat dacht je . die is zo in de Flevopolder bossen
of als de zon door breek want ik kom normaal gesproken nooit op het gewone internet , behalve om hans te kunnen voorspelen

maar de zon kan eind van de dag nog doorbreken , net te laat op iets op te starten bij behalve bij soort gerichte tellingen dus kan ook weer met de weide beekjuffers aan de slag en dan gelijk door naar de polder

Hans met hond doet niks beters dan alleen fauna nieuw
Gepost door: Karel ()
Datum: 14 juli 2014 15:41

Hans met hond doet niks beters dan alleen fauna

——————————————————————————————————————–

Hoe beschermen wij ons tegen Autisten als hans met hond
————————————————–

Hoe beschermen wij ons tegen anders levende mensen

Gepost door : *
Op: 05/06/2014

Belangrijk lijkt me de vraag hoe we onszelf beschermen tegen anders levende mensen dat zich alleen maar met de fauna en zijn hondje bezig houden en alleen maar instaat zijn om daar zijn enige begaafdheid te ontwikkelen

Ja begaafdheid noemt men het maar noem het complete achterlijkheid.

Ik heb GEEN respect voor domweg ieders gedachtegang
Wie anders levend is veroorzaakt wind en zal wat mij betreft storm oogsten.

Natuurlijk heb ik te respecteren dat de meerderheid van de samenleving hans met hond zijn fauna werken als legitiem beschouwd en het als een keuze vrijheid ziet omdat dat die dat met meer groepen heeft uitgebreid .

Maar door de slakken fauna waar die nu met monitoren geen tijd voor heeft door andere fauna groepen heeft die weer wat voor na het monitoren , dus die gaat de komende jaren de staats grens der Nederlanden niet meer over ( behoudens in grens streken ) en blijft om die domme slakken fauna die hij tot in de herfst kan doen met alle weersomstandigheden gewoon i n Nederland en zelfs in zijn eigen regio , dus denkt alleen maar in fauna blokken en fauna beelden en dat vind ik enge mensen , maar de democratie moet ik respecteren als de samenleving het als legitiem ziet en als keuze vrijheid beschouwd.
Alleen ik vind Hans met hond een grote klootzak die voor mij dood kan vallen.

het valt ook niet mee mensen als bij hans met hond voor de zoveelste keer met zijn achterlijke fauna topics wordt aangetoond dat hans met hond complete onzin loopt te verkondigen.

Hans met hond is een achterlijke idioot, die ze overduidelijk niet allemaal op een rijtje heeft.
Zo heel af en toe probeer ik het wel. Om met jou serieus in discussie te gaan. Maar dan geef je – uiteraard – niet thuis. want hans met hond kan alleen maar met de fauna bezig zijn en alleen maar daar aan denken en het professionalisme maakt het alleen maar erger want wij zijn ondergeschikte klootjes volk .

Wanneer hou Hans met hond nu eens op om freegoodies te vervuilen met dat fauna bordje op [27239.freegoodies.nl] elke keer weer dezelfde nonsens..?

ik zie hans met hond in de professionele cel van de fauna wereld als volksmenner door zijn fauna fanatisme een hoop domme mensen om zich heen heeft verzameld. Duitsland in de jaren 30 effect is er niks bij.

Ik mag toch hopen dat niemand geen woord gelooft van dit broddelwerkje van een smerige , seniele fauna man als hans met hond.

Iedereen zijn eigen hobby natuurlijk maar persoonlijk vind ik zo fauna hobby die hans met hond in professioneel werk omzet tbv beheer en bescherming een verschrikkelijk non professionaliteit . Ik krijg er braakneigingen van .

Mensen denken dat ik respectloos ben naar de leefwijze van hans met hond maardat is ,Volkomen terecht. Waarom het slachtoffer worden van Fauna en groen
denken en anders levende waanzin..?




bordercolor="#000000">





Gepost door/b>
mes met ip: 148.163.116.*


Op/b> 05/11/2015 10:38
Helaas moet het maar effe zo want die man is gewoon op een andere wijze niet te stoppen met zijn jereinste flauwekul jegens hans met hond zoals die man uit Rotterdam zelf mij noemt .

-------------------------------------------------------------

Uitspraak van een man uit Rotterdam tegen Hans met Hond via de prikborden en freegoodies in de loop der tijden








Uiteraard zal die alles ontkennen en de schuld bij mij leggen , maar daar staan STALKERS psychologisch bekend om dat ze alles ontkennen en de schuld bij andere leggen, zelfs als het bewijs op een of andere wijze keihard is vastgelegd en bevestigd. maar dat zijn tap technieken die op advies van derden nooit op de prikborden en freegoodies zelf gepubliceerd worden.

--------------------------------------------------------


Uitspraak van een man uit Rotterdam tegen Hans met Hond

Uitspraak van een man uit Rotterdam tegen Hans met Hond via de prikborden en freegoodies in de loop der tijden.

Als die hans met hond niet of in mindere mate op de prikborden en internet fora verschijnt dan is die hans met hond nog veel erger want dan is die helemaal in zijn eigen wereldje met alleen maar de fauna bezig en zijn hondje.

Door zijn extreme bezigheid met alleen maar de fauna komt hans met hond domweg niet aan zijn ware aard toe om serie moordenaar te worden en zeden misdrijven te plegen.

Afname op de prikborden en fora weet ik met nog iemand dat dit geen positieve vooruitgang is want door die fauna gekte komt die al geruime tijd niet meer aan zijn ware aard toe om ruzie te maken. Hoe ver ik ook ga door hans met hond met de waarheid te confronteren. De fauna gekte vlakt die hele ware aard af om dan ruzie te maken.

Fauna is eigenlijk iets voor homofiele joden , is eilat in isreal geen nieuwe woonplaats voor je bij je geloofsgenoten daar gaan ook fauna malloten op vakantie.

Ik ben er van overtuigt dat elke persoon met autisme , dus niet alleen Hans met hond , ook moet leren om te genieten van andere dingen van het leven dan alleen maar hetgeen waar ze in opgaan , dus het zou hans met hond voor de samenleving waardeloos persoon nog enigszins sieren als die het fauna gedoe gaat halveren.

Als hans met hond niks post op de prikborden en op freegoodies dan doe ik het wel op zijn naam en plaats ik de meest grove trollen, dus hans met hond kan beter gewoon op de prikborden blijven dan is die nog enigszins onder de mensen anders leeft die helemaal alleen in zijn eigen maffe wereldje .

Hans met hond moet in zijn kont geneukt worden.

Het fauna fanatisme maakt van hans met hond een valse persoonlijkheid en dat maakt hem een gevaar voor de maatschappij, daarom moeten zo gek met zo waardeloos fauna leven achter slot opsluiten en de sleutel weg gooien.

Hans met Hond weet dat de keuze om de fauna met meer fauna groepen uit te breiden vanuit de samenleving legaal en benadrukt mij dit als tegensprak van een naar rotte vis stinkende vuilnisbak en maakt op deze manier misbruik van hetgeen wat in de maatschappij als een legale keuze vrijheid word beschouwd . Hans met hond maakt dus misbruik van de vrije verworvenheden.

Hans met hond kan beter met zijn voor de maatschappij waardeloze lichaam opgestookt worden in het crematorium.

Hans met hond kan ook letterlijk geen moment of slechts maar enkele procenten van de dag dat die niet slaapt of iets huishoudelijk moet doen eens niet met de fauna en zijn hondje bezig zijn.
Hans heeft maar een eenzijdig en oppervlakkig leven met alleen maar fauna en staat voor andere dingen nergens voor in, en het klikt respectloos maar waarom moeten wij het slachtoffer zijn van de wanen van een groendenker dat zich alleen maar met fauna bezighoud .
Gezien zijn situatie heeft hans met hond als een van de vele joden altijd meer te besteden dan soortgelijke niksnutten onder dezelfde omstandigheden . woont zonder huur en hypotheek last.

Zo leven als wat hans met hond dat hoefde die toen Adolf Hitler de baas was in Nederland niet te flikken.

Hans met hond zou ik soms het liefste op de vleeshaak willen zetten , dat deden ze ook bij mensen die een mislukte aanslag op Adolf Hitler hadden gepleegd.

Brommobielen moet je met een bulldozer plat walsen

Ik kan nog effe door gaan maar dan word de lijst wel heel lang .

------




bordercolor="#000000">





Gepost door/b>
mes met ip: 192.110.164.*


Op/b> 05/11/2015 10:47
Sabotage en misbruik van menselijk brain

Enkele slinkse sabotage pogingen van Karel .

Als ik dit vertel weet je weer hoe het gaat in Nederland . Ik leef dan in een waan psychose. Mooi niet .

karel heeftn ergens een mate van kennis van het menselijk brain en dat is best intelligent omdat te hebben. Zo weet de autisme beheerder Karel hoe het brain van de autist beter in elkaar zit. Goed toch als er mensen zie kennis beter hebben dan de gemiddelde Nederlanden. Ja normaal gesproken wel , maar Karel misbruikt die kennis en heeft ooit eens ergens erkend het autisme bord geopend te hebben om mensen te kunnen kwelen met zijn kennis.
Ja een arts met kennis over het menselijk lichaam en zo hulp bij ziekte heeft ook wel eens iemand misbruikt en ging proeven doen op mensen en was werkzaam in kamp Auschwitz . Kijk zo baantje zit er voor Karel nu niet op hoer graag die dat ook zou willen , want wij accepteren dit soort onbeschaafde praktijken niet.
Maar hij kan bijvoorbeeld zogenaamd begrip voor mij of iemand anders vertonen, een ander autist is blij dat er eindelijk iemand is die hem of haar begrijpt , en als zo autist dan blij is , gaat die blijheid ten koste van andere blijheden bijvoorbeeld dingen waar iemand zeer intensiveert met plezier mee bezig en zo gesaboteerd hij op slinkse wijze mensen die iets moois en goed vertellen over hun of haar manier van leven.
Het klinkt als of ik nu weer de man met de waan psychose ben maar hij heeft al dan niet onder invloed dit een ander vertelt en toe gegeven .
Het viel mij op dat er in een feestweek een fijne mail kwam, en dacht oké dan , gelukkig, toen kwam de gedachte op van kijkuit hij weet dat je een blije feestweek heb en blij zijn met deze toezegging in de mail kan ten koste
gaan van de blije feestweek wat dan minder aandacht krijg en zei tegen mij kom niet altijd negatief doen en uitgaan van het goede.
Maar dezelfde avond was de fles nog niet leeg gezopen of er werd al weer gesyberpest door Karel op senioren, dus had ik gelijk en later vertelde die iemand waar nu ruzie mee had dat het ook zijn bedoeling was om zo feestweek van iets in zijn leven uit afgunst te saboteren. En later kwam er weer zelfs een bedreig mail om mij af te tuigen als ik een ander zou vertellen wat hij gedaan heeft. Ik vertel andere gewoon net zo vaak en zo veel wanneer ik dat maar wil.

Ook juut had eens gezegd ik ga een post van hem vriendelijk beantwoorden want dat vind die dan wel fijn en dat fijn gaat ten koste van
andere dingen die veel fijner zijn. Zo word door karel doelbewust misbruik gemaakt van de kennis van het menselijk brain en wil mensen er toch op wijze . Wat andere goed vinden of positief over zijn moet je je net zo hard niks van aantrekken dan als iemand je uitscheld. Want dat is nog veel lastiger dan uitgescholden worden , als iemand je uitscheld weet je al meteen dat het niet juist is en kun je verder. Als iemand complimenten geeft en je dat fijn vind om te horen geniet je minder van je eigen goed georganiseerde zaken, zeker bij mensen met autisme is dat nog sterker dus zijn complimenten en begrip vertoon is op basis van vele aanwijzingen meer dan in deze enkel op de freegoodies post . en met iemand waar hij later ruzie kreeg die heeft verteld zo zijn kennis doelbewust te misbruiken om bepaalde mensen met autisme
die er wel hun wegwijs mee kunnen vinden in het leven te saboteren en zoals het dan in Nederland gaat ontstaan er daardoor juist eerder problemen en geruzie en dan ben ik gek en iemand met waan
psychose , maar mensen ik heb deze kennis niet over 1 nacht ijs . Dit is gebaseerd op meer dan wat ik hier kan zeggen en ook een analysatie van het brain bij Karel door iemand die zelfs psycholoog is zeggen het zelfde. Kijkuit voor begripvolle mensen en complimenten,. Zelf zekerheid is de enige
manier om niet van complimenten en begrip en liefde van andere afhankelijk te zijn. Want dat is iets waar ook niet autisten last van hebben en er lopen figuren als Karel en juut rond die dat menselijk brain misbruiken . Tot dat betreft kun je beter afgewezen worden overal van die weet je dat ze uit hun
of haar nek kletsen en heb je eigenlijk het minste last van en houden je het minste af van andere dingen die veel mooier en boeide zijn dan complimenten en begrip.

Mijn vader heeft in de boekenkast een boekwerk met over de honderd bladzijde over misbruik van de menselijke psychologie en daar worden die aspecten ook besproken. Mijn vader was maatschappelijk werker bij de maatschappelijk dienst defensie als militair officier .

Een arts een psychiater een psycholoog en maatschappelijkwerker kan mensen die met zich zelf in de
knoop zitten er boven op helpen. Maar
zij kunnen dus ook d e mensen
die het goed doen in het leven zo de put in saboteren en dat is iets wat Karel en Boris dus over duidelijk doen en dit zeg ik niet alleen zelfs een psycholoog heeft op die karel eens analysatie studie verricht maar ik mag niet alle bevindingen daar uit hier vrij geven. Erger is dat Karel met name de gemiddeld mentaal gevoelig groep pakt de mensen met autisme , daar is ook wel een verklaring voor als er autisten het goed doen in hun of haar leven zijn gemakkelijker saboteer baar dan iemand zonder
autisme Deze misbruikt de kennnis van
het menselijk brain en saboteert de mensen die het goed doen en omdat de zelfbeheersing bij negatieve trigerende prikkels wel eens faalt , maar daar buiten met leven met alles er op en er aan goed doe , maar alleen op sociaal communicatie gebied minder , heeft hij mij als prooi om te saboteren.
Hij maakt misbruikt van de zwakke kantjes bij iemand die het gewoon perfect doet in het leven en zo haalt die mensen mentale onderuit en dat zal ik Karel nooit en nooit vergeven , want dan moet wel heel over duidelijk spijt gaan betuigen. Naar mate ik hem door heb en ik minder saboteerbaar ben is de laatste periode zijn gedrag erger geworden en grover en bedreigender. Hij gaat zijn gang maar.

Ooit zat er dus een 3e persoon die zich later daarvan is gaan distanceren en die heeft ook het een en ander verteld dat Karel dat toegaf en dat juut / het wel lachen vond om stiekem mensen onder uit te halen . Dat gevalletje met die foto bucket en dan een zogenaamd e-mail omdat ik het anders niet had geweten is daar een voorbeeld van en als dan nog blijkt dat iemand die in de schulden zit en die doet het wel voor 2 tientjes. Later heeft tipgever op nieuwe gemaild i.v.m met zijn gewetensnood. Dit was iemand waar ik ooit lang geleden eens mail contact had op die borden. Want Karel zelf kon niet mailen want tropicial-80@hotmail.com en Ip staat in de geblokkeerde lijst en ook is de hele domeinnaam start.pagina.nl in de lijst met geblokkeerde afzenders dus via een lokaal bord account lukt ook niet. jammer voor de goede lokale borden maar karel heeft zo diverse keren de de geblokkeerde email omzeilt Dat is de verklaring dat die mij te pakken heeft en goed functionerend iemand die op paar sociale vaardig draagvlakken en bepaald sociale prikkels wat zwakke punten heeft en die omhoog halen en mee de grond in boren en saboteren met het liefste met iets wat niet te bewijzen valt.
Dit heeft hij iemand ook verteld en die vond het op een gegeven moment genoeg en heeft het verteld

Ik zeg nu iets en dat is spijtig voor de vele oprechte bedoelde mensen maar Kijk uit voor mensen die zogenaamd een zwak en sympathie vertonen, wie over voldoende zelf zekerheid beschikt heeft
geen zwak liefde en sympathiek van andere nodig en ja zo heeft Karel de autisten als mooie prooi uit gezocht en schrik niet Karel heeft zelfs toegegeven met deze intentie de autisme bord ook te hebben opgezet.;




style="display:inline-block;width:728px;height:90px"
data-ad-client="ca-pub-6423428155307508"
data-ad-slot="1408398535">





bordercolor="#000000">

Gepost door/b>
tutje met ip: 91.234.22*


Op/b> 05/11/2015 10:51
Karel is een hufter eerste klas







bordercolor="#000000">





Gepost door/b>
Ed met ip: 141.105.125.*


Op/b> 05/11/2015 11:00
Hans jouw vermoord ik dit weekend




bordercolor="#000000">





Gepost door/b>
mes met ip: 162.218.115.*


Op/b> 05/11/2015 11:25
Ondernemen en Karels vooroordelen
Gepost door : mes met ip: 192.110.164.*
Op: 05/11/2015
wil je iets ondernemen staat Karel met zijn vooroordeel klaar

maar als het ondernomen feit toch geslaagd is en zijn vooroordeel onjuist bleek te zijn komt daar weer gewoon een andere negatieve conclusie en oordoordeel over van karel.





bordercolor="#000000">





Gepost door/b>
mes met ip: 104.161.12.*


Op/b> 05/11/2015 11:25
Ondernemen en Karels vooroordelen
Gepost door : mes met ip: 192.110.164.*
Op: 05/11/2015
wil je iets ondernemen staat Karel met zijn vooroordeel klaar

maar als het ondernomen feit toch geslaagd is en zijn vooroordeel onjuist bleek te zijn komt daar weer gewoon een andere negatieve conclusie en oordoordeel over van karel.





bordercolor="#000000">





Gepost door/b>
Karel met ip: 141.105.125.*


Op/b> 05/11/2015 14:22
Fauna activiteiten noem jij dat dan ondernemen.

Maar ja met jouw fauna activiteiten die er uit voortvloeien
durf je nog te beweren dat mijn woorden nergens stand houden

Alsof fauna activiteiten stand houden







| Terug naar Topics overzicht |
| Plaats een reactie|




| FreeGoodies
| Algemene vragen forum | href="http://www.albumsindex.nl" target="_blank">Albumsindex | title="Download Albums and Music from usenet NZB">UsenetChart |








| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: mes met ip: 104.161.12*
Op: 08/11/2015 10:27
FreeGoodies Forum - De tien geboden van Karel G uit R'dam - Pagina 1







FreeGoodies Forum

http://www.freegoodies.nl cellpadding="2" bordercolor="#000000">





De tien geboden van Karel G uit R'dam
Gepost
door /b>
met ip: 192.110.164.*


Op/b> 08/11/2015 10:03

De tien geboden van Karel G uit R'dam

1: Oordeel over mensen zonder dat je ze kent. Zien ze er anders uit dan je lotgenoten met een anders levende bestaan noem je ze achterlijke autist

2: Mensen die van een anders levende bestaan hebben moet je niet vertrouwen.

3: Wat de achterstandswijk bewoner niet kent vreet hij niet.

4: Verlink en verraad iedereen zelfs je moeder, als je er zelf beter door kan worden.

5: Gun niemand iets. Zeker geen anders levende met fauna werken

6: Schop alle anders levende en fauna werkers het land uit.

7: natuurfreaks mileufreaks linksen en joden beschuldig je allemaal van de wat er mis gaat op de wereld

8: Wajongers moeten geen uitkering krijgen, laat ze maar creperen. Des te meer poen krijg je zelf.

9: Als je maar hard schreeuwt dat alle fauna werkers en anders levende terroristen zijn, worden mensen misschien bang voor ze en moeten ze lekker in een ander land gaan wonen.

10: anders levende die je niet snapt kun je terroristisch of extreemlinks of fout in het systeem noemen. Dat deed Hitler ook. Dus zal het wel goed zitten.














| Terug naar Topics overzicht |
| Plaats een reactie|




style="display:inline-block;width:728px;height:90px"
data-ad-client="ca-pub-6423428155307508"
data-ad-slot="1408398535">






bordercolor="#000000">





Gepost door/b>
mes met ip: 192.110.164.*


Op/b> 08/11/2015 10:24
karel G is gewoon een grote
domme extreemrechtse boerezakkewasser die niets anders
kan dan anders levende mensen en fauna werkers mensen ergens de
schuld van geven en zelf te stom is om uit zijn ogen te kijken.

Valt mij ook aan op het bezit van mijn hond.

Bovendien is het een eersteklas lijkenpikker want hij probeert
tot op de dag van vandaag mensen zwart te maken door mensen een
dingen in de schoenen te schuiven. Kenmerkend voor het fascis
trouwens om groepen of mensen te beschuldiggen Iedereen op dit bord zou deze gevaarlijke gek
beter kunnen negeren.







| Terug naar Topics overzicht |
| Plaats een reactie|




| FreeGoodies
| Algemene vragen forum | href="http://www.albumsindex.nl" target="_blank">Albumsindex | title="Download Albums and Music from usenet NZB">UsenetChart |









| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |