Anti-Pesten

Hervorming 11-5-15 van hans is achteruitgang
Gepost door : Forum DOKTER ARTS met ip: 216.155.153.*
Op: 09/05/2015 21:20
FORUM - ARTS






Het gevaar van hervormingen bij hans met hond zal ik niet achterwege
laten om bekend te maken , niet alles weten wij natuurlijk maar zijn nationale
herormingsdag 11-5-2015 , heeft ie al te kennen gegeven , om alleen tussen
18 en 22 uur hier voorbij te komen en eventuele andere fora als van ook net om
andere reden de pc aan staat .
Daarbij heeft hij een basis ingevoerd om dagelijks 2 uren kantoorwerk in te
voeren om de zaak op ore te houden , althans dat denkt die voor de zoveelste
keer maar weer.
Ik voel de bui al hangen die is van zonsopgang tot 18 uur al zowiezo buiten
en bij warme temperaturen langer en dan zal ie eerst die 2 uren gaan vervullen ,
en voor die het van te voren weet is het minimaal al 20 uur geweest als het niet
later word en bij een warme dag als maandag met 25 graden begin die pas tegen
20 uur aan zijn 2 uren kantoorwerk , want in zijn hervormings structurering gaf
hij al een first working than foraisme , ik dacht first shower than swimming ,
maar ja oswicum ligt een beetje ver uit de buurt voor dat zwembad.
Goed dus de foraloze of readonly dagen omdat die geen tijd heeft om te schrijven
dreigen om onze oren te vliegen, dan is het want weet je wat het is met zijn fauna werken
de tijd tussen 18 en 22 zijn dal uren met fauna en dan zal pas die 2 uren vervul word worden
dan zijn 3 kwartieren huis houden .
Het klinkt goed georganiseerd maar de waardeloosheid druipt er weer van af , want nu komt
Hans dus in mindere mate langs dus is hans meer met alleen maar fauna bezig en nog meer
In zijn eigen wereldje , hier speelt de GGZ een kwalijke rol in sinds de dippiron is vervangen met abilifi word hans minder gehinderd met zijn psychische beperking want de werking is beter en bijwerking vele minder en bij dippieron waren de bijwerkingen te hoog en verzuimde inname in 90 % van de dagen , alleen bij hoogoplopende situaties , nu verzuimt die nooit meer een dag en dat merk ik nu al aan de intensiteit die lager ligt .
De NVA autisme is niet blij met abilife aan mensen met autisme want mensen gaan nog mee reen eigen koers varen ipv via de hulp verlenings trajecten om zo alsnog mee te kunnen doen
In onze ware samenleving en nu verschuilt hans zich achter een betaalde baan die uit de draagvlak uit de samenleving is verkregen en dan 32 uur vier dus 4 dagen en 600 euro er bij wel ja
Een baantje bij een subsidie slurpen geregeld . Joden als hans weten wel aan meer geld te komen.
Werkt gewoon 5 dagen en begin vroeg dus uren gecompenseerd en kan elke laatste week van de maand vrij nemen , heeft meer geld , pakt de trein en zit eind mei in de Elzas . fiets maar 20 km per dag met zoveel diversiteit us hond kan mee . en brommbiel is zelfs overbodig , dus de auto industrie waar adolf hitler juist in investeerde heeft er niks aan at hans meer geld heeft
En het blijft niet bij allene betaald euren , de rest is vrijwilligers werk er bij en krijgt als die ergens een fauna groep monsterd geld uit de EU als daar nog weinig beken is en dat is in landen als frankrijk en voormalig wachaupackt landen nog al veel dus ie reis kost hem niks .
Trein is een halve dag brommobiel bijna 2 dagen .
Kortom de hervormingen die 11 mei 2015 de wende is zie ik al een jereinste achteruitgang
En ik ben consequent naar mensen met autisme en verdom het om te zeggen goed zo omdat wij hans dan minde rop een fora aantreffen en zo denkt een ervaringsdeskundige vrouw uit Arnhem er ook over .

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |