Anti-Pesten

Raar!!!! over zn fauna valt niks aan te merken
Gepost door : anoniem met ip: 148.163.116.*
Op: 27/03/2015 01:25


Raar! over hans zn fauna valt niks aan te merken

Honderd duizend 100.000 keer iets posten kan ik ook hoor gore ASO types


Raar en asociaal bordje.


Als er nou ergens niks over aan te merken valt is het wel als
hans met de fauna bezig is en als die dat met meer groepen uitbreid
ziet dat er gezonder uit dan hoe jullie bezig zijn tegen hans.



------------------------------------------------------------


Bij elke aanval die geuit word het volgende :

Bij elke topic waar aanvallen geuit worden over zijn rijke fauna hobby en omzetting voor het onderbouwen van de natuurbescherming ga ik de standaard tekst plaatsen.
Ik kan als het moet ook zo 100.000 honderd duizend topics plaatsen.

Commentaar over hans moet je beperken tot wanneer het wel terecht is bij haat
zaaiende opmerkingen zonder dat er door iemand een aanleiding voor is gegeven


---------------------------------------------

Aangezien de mazen van de wet bij de MDI

aangezien uitingen van anti Semitische , holocaust verheerlijking etc , bij meerdere meldingen aan het MDI als klacht ongegrond zijn voor de anti discriminatie wetgeving omdat het tegen een individu gericht is en niet tegen joden en andere kwetsbare groeperingen zelf. Dus helaas voldoet dit voor de MDI niet aan de overtreding van de anti discriminatie wet .

Dus ik plaats gewoon vele pagina s vol met de standaard tekst
-------------------------------------------------------------------------






IK HEB ER NET EEN OP DE BRIEVENBUS GEDAAN , GOED IDEE


-----------------------------------------------------------------------------
TEKST verwijderd wegens niet weg vallen door topic controle

Ja aktie voeren heeft nog grenzen







--------------------------------------------------------------------------

Slechts een fractie van klachten door hem






FAUNA WERKEN


Ontwikkelde mensen kunnen zo professionelen fauna hobby hebben
waarmee je gegevens omgezet worden om raad te plegen bij
natuurbescherming onderbouwing ,die ontwikkelde mensen gunnen
een ander het succes en helpen een ander iets op te bouwen en
zullen altijd neutraal reageren omdat zij altijd iets van
2 kanten zullen en kunnen bekijken.

Onderontwikkelde mensen hier , zonder namen te noemen
beoordelen je altijd op wat ze van je kunnen afpakken.
Zien alles 1-zijdig, redeneren vanuit een onderontwikkelde
geest en projecteren vanuit opgekropte emoties.
Zolang men wijzer van iemand kan worden, ben je iemands
vriendje. Valt er niets te halen, of ben je te gochem voor
iemand, dan krijg je nijd, jaloezie, misgunning en stom
gelul op dit Asocial media en Asocial media elders.

-------------------------------------------------------------------


Let maar op mensen

het feit dat er alleen fauna gerelateerde topics verlengt zijn is voor Boris en Karel
ook een reden om over te vallen .
Ja mensen zelfs een trapsgewijze fase van nog intenser met fauna en minder FORAisme wat mede de reden is dat er alleen nog fauna topics staan en die alleen verlengt zijn
Zeker gezien ik tot nu toe het hoofdbordje met verlengen heb ontzien . kan vandaag tot 04: 10 in de nacht alsnog ,

en let maar op als ik door de drukte morgen vergeten ben te verlengen , dan valt men er ook weer over want dan was ik wel zo seniel van al die fauna werken dat ik zelfs vergeet om mijn eigen fauna topics te lengen , maar andere fauna zaken waren relevanter .



Daar zal vast wel weer wat negatiefs achter gezocht worden , doen ze het niet op freegoodies zelf dan wel op hun facebook of andere bronnen .

Zei zullen altijd ontkennen dat elke hervorming goed is en verzint de negativiteit waar je bij staat, maar ze maken een grote fout met hun karakter moord, bepaalde opmerkingen zeggen bij een beetje normaal denkend mens toch het tegen tegenovergestelde en ik ga niet zeggen met wat , om ze daar dom op- te houden.


Ik kan je op een briefje geven , indien het drukke voorjaar die met meerder fauna groepen en veel buiten de fanatiekste fauna jaar word ( jaar is van 1-3 t/m 28 of 29 feb altijd ) en het zou kunnen voorkomen dat meer dan 30 fora loze dagen voorbij zijn wat hier bij mij betekend dat er andere belangrijkere zaken zijn om te doen , zelf al gaat het alleen maar om fauna topics , dat ze die goede hervorming glashard ontkennen en niks van willen weten dat dit een goede en positief teken is .
Dus zullen er vast wel iets negatiefs achter zoeken en mijn fauna werken nog verder kleineren dat geen kant noch wal raakt en geen enkele gegronde basis voor heeft.

Die twee zitten vol met haat naat anders levende en joden.

Nou heb ik niet per definitie gezegd dat er zoveel fora loze of alleen readonly volgen maar de periode van meerdere dagen gaat wel toenemen
Ik weet nu ook niet van te voren hoeveel fora loze of effe snelle readonly dagen er volgen . Bij readonly dagen vallen ze ook , terwijl van reoad only nooit conflicten kunnen komen . maar ze denken dat als ik readonly voorbij kom dat ik de topics opsla en door stuur naar Tel Aviv

Ik most weiter

Ik ga ook met loopkevers aan de gang zo

------------------------------------------------------------------



Meer klachten over Boris en Karel

Boris noemt zich nu kapitein iglo en lees daar de topic maar dan zie dat er meer klachten hebben over dit smerig varkentje


http://scepticisme.startpagina.nl/forum/topic/3248/


heel lang als breed voor gegaan om de situatie als erger voor te laten doen net als karel bij mij deed

maar er zijn altijd mensen die door hun schone schijn heen kijken

lees de rest maar hoe kleuter het is


en o ja printen is een man die in Rotterdam woont

-------------------------------------------------------------------------


Welke zet je ook zet , en wat ik ook doe of plaats , ook al zijn het gewone dingen over fauna het is bij hun altijd fout , dit is ontstaan nadat er lul verhalen in de ronde gingen dat ik een jood was en wat dan nog, kunnen die er wat aan doen dat alle christen-honden minder ontwikkeld zijn dan de joden

Het maakt zelfs ook geen reet uit als er meerdere dagen voorbij vliegen dat ik niks gezegd heb en fora loos waren of alleen roadonly waren .

Dan zeik en valt men daar weer over en komen er wilde verhalen waar de jodenhaters niks bij zijn.

dat gebeurt niet alleen hier dat doen ze ook in hun facebook , ze hadden liever rellen schreven ze daar ipv fauna topics

Deze twee zijn cyber-stalkers en bij cyber stalkers doet hun slachtoffer alles altijd fout en als ze niks meer weten zeggen ze straks hoe fout ik ben om stil te staan voor een rood stoplicht .

--------------------------------------------------------------------------------




| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |