Anti-Pesten

Pas op de plaats
Gepost door : Hans en Nel met ip: 85.17.24*
Op: 16/02/2017 22:33
Pas op de plaats

Tekst door hans , maar wel met mondelingen inbreng van Nel dat door mij
is toegevoegd

Februarie 16, 2017

Vanavond nog hebben ik en nel besloten om voorlopig niet meer op freegoodies te komen of slechts 1 surf sessie met slechts maximum 1 post en zoveel mogelijk op het laatste moment dat ik online ben voor naar bed moet ga

. En ik zal u proberen uit te leggen waarom.

Gisteren las ik op een Amerikaanse website, dat een Officier van Justitie in Nederland standaard aan iedere ouders de Kinderbescherming op pad stuurde als, kinderen PDD ADHD en andere autisme aanverwante stoornissen hebben. Tot mijn grote verbazing werd er ook reacties gepost onder de naam Karel Rotterdam , waar een hele lul verhaal gestaan heeft naar mijn anders levende bestaan met de fauna en hoe schadelijk het was dat ik nooit geleerd had om ook eens van andere dingen te genieten En hoezeer ik mij ook er vaan overtuigd ben dat de kinderbescherming Karel van argumenten als niet geldig en ongegrond verklaren , merken Nel en ik bij onszelf dat dit soort pogingen om zelfs van wat hij vind tot overheidsbemoeienis te maken ons geweldig tegenstaat. Maar dan in zijn algemeenheid en niet omdat Karel zijn inbreng bij de reacties gericht is tegen mij en zelfs aan de overkant van de wereld bezig is met zijn kruistocht tegen mij en nel omdat ik een anders levende bestaan heb met alleen maar de fauna . Hoewel ik en nel er bepaald niet voor terugschrikken mijn mening te geven over controversiële onderwerpen, en standpunten van Karel en boris mag dit geen 'politiek' hoofdbordje worden waar de kruistocht gevechten
die karel gaat verliezen hier word weer gegeven
Mijn komst op freegoodies was bedoelt met de bedoeling te laten zien dat 'one-size-fits-all' oplossingen en gedachtegang een illusie zijn. Karel en Boris en juut 3/2/8 zijn een product van de intellectuele 'gaarkeuken' die thuishoort in totalitaire regimes. Reacties onder een topic van goedwillende het liep niet storm. En hoewel ik eerder schreef dat het onderwerp in feite 'onuitputtelijk' was, merk ik nu dat ik, al schrijvend, teveel afdrijf in de richting van het ANTI OORLOGS commentator', tegen de oorlog die Karel en Boris en enkele handlangers zoals de dames op het autisme prikbord waarmee ik de gedachte achter dit mijn freegoodies deelname geweld aandoe. En mocht er toch weer aanleiding zijn om mijn topics op freegoodies opnieuw op te starten, dan merkt u dat vanzelf. Het is niet voor altijd het is voor tijdelijk, dat tijdelijk kan tot 1 dag zijn tot enkele maanden en is niet nu als van te voren bepaald

Voor u, en uw geliefden, alle voorspoed en geluk!

Hans en nel

karel gebruikte meerdere namen en namen van andere

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |